Pełna lista tematów pomocy

Wystawianie komentarzy

W jaki sposób mogę wystawić komentarz sprzedającemu ?

Portal Artillo umożliwia trzy rodzaje komentarzy: komentarz do transakcji, komentarz do profilu, oraz komentarz do przedmiotu.

Komentarz do transakcji.

Po zrealizowaniu transakcji i otrzymaniu (lub nie) zamówionego towaru warto wystawić sprzedającemu odpowiedni komentarz. W tym celu należy odwiedzić zakładkę Moje Artillo > Moje Zakupy > Zrealizowane i wybrać “Oceń” w dziale “Oceń sprzedawcę”.

Warto napisać o tym, czy zakupiony przez Was towar spełnił Wasze oczekiwania, czy był zgodny z opisem i zdjęciem, jaki był czas i koszt realizacji zamówienia itp.

Dodatkowo można ocenić sprzedającego poprzez system gwiazdek, gdzie 1 gwiazdka jest oceną najniższą, a 5 gwiazdek oznacza najwyższą z ocen.

Sprzedawca po otrzymaniu od Was komentarza do transakcji powinien zrewanżować się w ten sam sposób wystawiając komentarz zwrotny.

Oceny wszystkich użytkowników, którzy dokonali zakupów u danego artysty znajdziecie w jego profilu, tuż pod zdjęciem profilowym, pod hasłem “Oceny”.

Komentarz do profilu.

Dodatkową opcją jest możliwość skomentowania profilu użytkownika serwisu Artillo. W tym celu należy udać się na profil osoby, której chcemy wystawić taki komentarz i kliknąć na link “Dodaj komentarz” znajdujący się pod zdjęciem profilowym użytkownika. Można również zapoznać się z komentarzami innych użytkowników.

Komentarz do przedmiotu.

Możecie również wyrazić swoją opinię na temat konkretnego produktu dodając do niego własny komentarz.

Zachęcamy do wystawiana komentarzy i opinii, gdyż jest to sygnał dla przyszłych kupujących, czy dany sprzedawca jest uczciwy i wiarygodny, i czy warto u takiej osoby kupować. Zadowolony klient jest bowiem najlepszą wizytówką sklepu!