Niepowtarzalne produkty handmade

Często wyszukiwane:

Popularne butiki:

Czy masz na myśli:

Strona głównaPomoc

Informacje ogólne

Co zrobić, gdy zapomniałem/am nazwy użytkownika i/lub hasła i/lub aktywnego adresu e-mail?

W takim przypadku należy wysłać e-mail z prośbą o rozwiązanie problemu na adres pomoc@artillo.pl. Prosimy pamiętać, że będziemy potrzebowali informacji lub innych dowodów, że konto to rzeczywiście należy do Was. Jeśli nie będziemy mieli absolutnej pewności, będzie trzeba zarejestrować się ponownie.

Czy jako osoba niepełnoletnia mogę założyć konto?

Młodzież poniżej 18-ego roku życia może używać portalu Artillo tylko i wyłącznie pod nadzorem opiekuna prawnego lub rodzica. Proponujemy, aby osoby niepełnoletnie współdzieliły konto z rodzicami, niż posiadały osobne konto dla siebie.

Czy mogę założyć więcej jak jedno konto na artillo?

Generalnie posiadanie więcej niż jednego konta nie jest polecane, jako że takie rozwiązanie wprowadza zamieszanie. Jeśli jednak ktoś zdecyduje się na założenie innego konta, należy pamiętać, że żadne informacje tj. lista produktów, otrzymane komentarze, lista ulubionych oraz historia przeprowadzonych transakcji, nie mogą być przeniesione z jednego konta na drugie. Decydując się na taki krok należy jednocześnie przestrzegać: wszystkie nazwy użytkownika muszą być wypisane w profilu ogólnym każdego z kont, zabronione jest zamawianie produktu od samego siebie oraz ta sama unikalna rzecz nie może znajdować się jednocześnie w więcej niż jednym sklepie.

Czy mogę zmienić swoją nazwę użytkownika (login)?

Zanim założysz konto na portalu Artillo przemyśl swoją nazwę użytkownika dokładnie, gdyż późniejsza zmiana nie będzie możliwa.

Czy nazwa sklepu może być inna niż nazwa użytkownika?

Nazwę sklepu wybierasz sobie dowolnie, aczkolwiek polecamy, aby obie te nazwy były jednakowe ze względu na fakt, że login (nazwa użytkownika) staje się jednocześnie częścią unikalnego adresu internetowego Twojego sklepu: http://login.artillo.pl lub http://www.artillo.pl/sklep/login. Takie rozwiązanie jest lepsze, gdyż nie wprowadza niepotrzebnego zamieszania dla kupujących poszukujących Twojego sklepu. Pamiętaj, że po rejestracji login nie może być zmieniony, ani żadne informacje tj. historia transakcji czy listy ulubionych, nie będą mogły być przeniesione z jednego konta na drugie. Dlatego prosimy o staranne przemyślenie nazwy użytkownika.

Czym jest portal Artillo?

Portal Artillo jest to market społecznościowy, na którym można kupić niepowtarzalne, unikalne oraz jedyne w swoim rodzaju produkty, wykonane własnoręcznie przez kreatywne, twórcze osoby. Każdy zarejestrowany użytkownik ma możliwość komentowania twórczości innych osób na portalu, dodawania produktów do list ulubionych oraz oceniania.

Jak mogę znaleźć interesujące mnie przedmioty/produkty?

Najprostszą możliwość daje przeglądanie produktów ze strony głównej w interesujących Cię kategoriach. Może coś przyciągnie Twój wzrok i zapragniesz to mieć. Innym sposobem jest wpisanie słowa kluczowego w polu „Szukaj” – wyświetlone zostaną w ten sposób produkty zawierające w opisie słowo-klucz.

Co to jest awatar?

Awatar jest to małe zdjęcie lub obrazek, wyświetlany przy Twojej nazwie użytkownika (loginie). Każdy użytkownik może wybrać cokolwiek mu się podoba, może to być np. zdjęcie sprzedawcy, unikalnego produktu dostępnego w swoim sklepie lub logo. Wybór należy tylko do Ciebie, aczkolwiek pamiętaj o przestrzeganiu Regulaminu. Awatar razem z loginem tworzą charakterystyczny element Twojego konta.
Jeśli chcesz dodać lub zmienić awatar, wejdź w Moje Artillo > Mój profil > Edycja profilu > Zdjęcie profilu.

Jak długa może być moja nazwa użytkownika?

Nazwa użytkownika (login) może składać się z minimalnie 3 i maksymalnie 15 alfanumerycznych znaków bez spacji oraz liter diakrytycznych. Wersaliki są traktowane oraz wyświetlane jako litery małe tzn. możesz zalogować się do serwisu posługując się dużymi lub małymi literami, ale Twój login będzie napisany po zalogowaniu literami małymi. Dodatkowo login może zawierać znaki: myślnik "-" i podkreślenie "_".

Jak zmienić adres e-mail?

Zaloguj się do swojego konta, używając do tego celu dotychczasowego adresu e-mail lub nazwy użytkownika i hasła. Następnie wejdź w Moje Artillo > Zmień dane > Adres e-mail. Po kliknięciu w Zapisz zostanie wysłana wiadomość na nowy adres e-mail zawierająca link aktywujący. Należy pamiętać, że adres e-mail może być przypisany tylko do jednego konta.

Jak zmienić hasło do konta?

Jeśli chcesz zmienić hasło do swojego konta, zaloguj się używając dotychczasowego hasła, następnie wejdź w Moje Artillo > Mój profil > Edycja profilu > Zmień hasło.

Jeśli nie jesteś w stanie się zalogować, ponieważ nie pamiętasz hasła, kliknij na stronie logowania w Zapomniałeś hasła?, a na następnej stronie wpisz swój adres e-mail lub nazwę użytkownik podaną przy rejestracji i kliknij Przypomnij hasło. Na podany przy rejestracji adres e-mail zostanie wysłana wiadomość z nowym hasłem oraz linkiem aktywującym.