Pełna lista tematów pomocy

Rejestracja i logowanie

Jak mogę się zarejestrować na portalu Artillo.pl?

Jeśli jeszcze nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem – skorzystaj z pełnej możliwości korzystania z serwisu i dokonaj rejestracji. Na stronie głównej serwisu kliknij „ZAREJESTRUJ SIĘ”, a przez resztę procesu rejestracji zostaniesz poprowadzony automatycznie. Wybierz nazwę użytkownika, wpisz adres e-mail oraz hasło. Następnie wyślemy do Ciebie mail z linkiem do aktywacji konta. Po jego akceptacji Twoje konto stanie się aktywne.

Jakie korzyści daje mi rejestracja konta?

Użytkownicy serwisu, którzy nie założyli konta, nie mogą dokonywać zakupów ani wystawiać swoich produktów. Mogą jedynie przeglądać dostępne produkty, wystawione przez innych użytkowników.

Założenie konta umożliwia między innymi dodawanie przedmiotów oraz sklepów do listy ulubionych, obserwowanie i komentowanie konkretnych przedmiotów, kontakt z artystami oraz kupującymi poprzez wysyłanie wiadomości e-mail, oraz dodawanie ich do listy znajomych.

Zarejestrowani użytkownicy mogą wystawiać opinie/komentarze artystom, u których zakupili przedmioty oraz przeglądać historię swoich zamówień.

Nie mogę się zalogować. Co może być powodem?

Jeśli właśnie założyłeś/aś konto, poczekaj aż otrzymasz e-mail z linkiem potwierdzającym rejestrację oraz aktywującym konto. Jeśli nie otrzymałeś/aś e-maila sprawdź w spamie - jeśli nie ma tam wiadomości napisz do nas na adres pomoc@artillo.pl.

Sprawdź czy klawisz Caps Lock jest wyłączony, jako że w haśle rozróżniane są duże i małe litery. Jeśli to nie pomoże, zajrzyj w pomocy jak rozwiązać ten problem zmieniając dotychczasowe hasło: Jak zmienić hasło do konta?