Niepowtarzalne produkty handmade

Często wyszukiwane

Czy masz na myśli:

Strona główna Strefa sprzedawcy Ocena profilu butiku

Ocena profilu butiku

Artillo stawia na jakość. Właśnie dlatego zdecydowaliśmy się na wprowadzenie systemu oceny zawartości Karty Produktu. To jednak nie wszystkie zmiany. Dokładnie w taki sam sposób oceniane będą także Wasze butiki. Zasady funkcjonowania nowego systemu praktycznie się nie różnią – od teraz to od tego, w jaki sposób będzie uzupełniony profil butiku, zależeć będzie jego promocja na stronie Artillo. Warto się postarać – najlepsi Projektanci znajdą się na stronie głównej portalu, dzięki czemu przykują uwagę klientów i szybciej zainteresują ich udostępnionymi przez Was produktami.

 

Pole „Najpopularniejsi projektanci”

Tuż pod modułem „Najpopularniejsze produkty”, w którym wyświetlają się najstaranniej opisane przedmioty, znajduje się pole „Najpopularniejsi projektanci”. To miejsce przeznaczone dla artystów Artillo, którzy szczególnie dużo uwagi poświęcili wyglądowi swojego butiku. Co to oznacza? Pól, które musimy wypełnić w czasie rejestracji butiku jest naprawdę niewiele. Ich sumienne wypełnienie zajmie niewiele czasu, warto więc podejść do tej kwestii odpowiedzielnie i zadbać o odpowiedni wygląd profilu. Co dostaniemy w zamian? Użytkownicy, którzy będą mogli poszczycić się największą liczbą punktów (maksymalnie 10) zyskają niepowtarzalną promocję i zagoszczą w tym elitarnym gronie. Jak tego dokonać?

Profil Butiku

Najważniejsza okaże się nazwa – tym razem do dyspozycji mamy 20 znaków (bez znaków specjalnych i numerycznych). Pomyślmy nad czymś oryginalnym, ale niezbyt egzotycznym, postarajmy się także, aby nazwa butiku kojarzyła się z naszą działalnością. Za to zadanie otrzymamy 1 punkt.

 


W następnym kroku dodamy zdjęcie profilowe – i tym razem zadbajmy o to, aby była to fotografia optymalnej jakości oraz przedstawiała to, co chcemy wyeksponować. Możemy także dodać zdjęcie w tle – pomoże nam ono uatrakcyjnić butik i nadać mu zupełnie nowy charakter. Za każdą dodaną fotografię otrzymamy po punkcie. Taka sama punktacja obowiązuje w ocenie atrybutu ALT (krótkich opisów) obu obrazów. Łącznie za zdjęcia i ich opisy możemy dostać 4 punkty.

 

 

Następna sekcja będzie dotyczyć słownego opisu butiku – postarajmy się stworzyć unikalny, poprawny pod względem ortograficznym, stylistycznym i gramatycznym tekst, który zachęci gości do skorzystania z naszej oferty. Podobnie jak w przypadku produktów, ocena zależeć będzie od liczby wykorzystanych znaków. Opis poniżej 500 znaków nie będzie premiowany punktami, a tekst mieszczący się w przedziale 501-999 znaków otrzyma 1 punkt. Najbardziej doceniony zostanie opis liczący powyżej 1000 znaków (2 punkty). Ostatnia sekcja dotyczy informacji pomocniczych. Nie powinniśmy ich pomijać, mogą znacznie pomóc naszemu klientowi w podjęciu odpowiedniej decyzji. Za określenie ceny produktów i oferowanych metod dostawy dostaniemy 1 punkt, kolejny zostanie nam przyznany za udzielenie informacji o możliwych metodach płatności, a ostatni za szczegółowe wyjaśnienie zasad zwrotu towaru. Ta adnotacja powinna zawierać przynajmniej 100 znaków. Zawsze możemy wrócić do pola edycji naszego butiku. Wystarczy, że wybierzemy opcję "Edytuj dane butiku".
Łącznie możemy zebrać 10 punktów. Tylko projektanci, którzy osiągną ten próg znajdą się w gronie Najpopularniejszych. Ci, którzy zlekceważą swoje obowiązki i zaniedbają opisu butiku i produktów, będą musieli ponieść konsekwencje. Butiki, który nie uzupełnią profilu w minimum 70%, będą proszone o realizację tego zadania.